Využíváme 3D půdorys domu a bytu jako silný a fungující prodejní nástroj

Využíváme 3D půdorys domu a bytu jako silný a fungující prodejní nástroj

Nezbytnou součástí prezentace nemovitostí je i vizuální náhled na nemovitost. K tomu slouží nejen video, ale také 2D a 3D půdorys domu nebo bytu, a to v tištěné i online prezentaci.

Vizualizace jsou ve světě realit nutnou součástí marketingu. Obrazový doprovod dokáže na první pohled upoutat pozornost zájemců a rozhoduje o tom, zda vůbec celé prezentaci nemovitosti bude věnována pozornost potencionálního zájemce o koupi.

Stejně tak pomáhá zájemci utvořit si přesnější představu o tom, jak reálně nemovitost vypadá. K tomuto účelu lze kromě klasických fotografií využít znázornění půdorysu ve 2D, půdorysy v provedení 3D, stejně jako 3D vizualizace ve fotografii a videu, popřípadě panoramatická videa a virtuální prohlídky.

Na 3D a 2D půdorys domu nebo bytu používáme profesionály

Klasické znázornění půdorysu stavby je běžnou součástí prodejních inzerátů a strategie jak prodat byt nebo dům ještě výhodněji. Pro dobrého makléře by mělo být samozřejmé tuto informaci poskytnout už v základní prezentaci. Půdorys znázorňuje řez budovou ideálně ve výšce jeden metr nad podlahou, aby došlo i k označení oken.

Běžně z něj zjistíme konstrukční řešení podlaží, rozmístění místností, tloušťku stěn, otvory ve zdivu atd. Dále je možné jej doplnit o kóty, plochy, tabulky či jiné důležité informace. Půdorys domu nebo bytu může i nemusí znázorňovat vybavení místnosti. Pro větší názornost je ale vhodnější základní vybavení do vizualizace zahrnout.

Jednoduché 2D výkresy jsou provedené černobíle, pokročilé půdorysy mají jednotlivé prvky kvůli větší přehlednosti znázorněné v barvách, a to včetně použitých podlahových krytin a barvy na stěnách.

V současnosti lze také již vypracovat půdorys, který znázorňuje tytéž údaje jako půdorys klasický, ale v trojrozměrném provedení. 3D půdorys je technologie, která dokáže informace předat velmi srozumitelnou formou. Díky tomu mohou zájemci o nemovitost začít již ve fázi před osobní prohlídkou plánovat, jak by mohlo vypadat jejich budoucí bydlení, využití jednotlivých místností a rozmístění nábytku.

Současně se tak předejte i scénáři, kdy se teprve při osobní prohlídce ukáže, že byt z nějakého důvodu není dispozičně vhodný.

Půdorys domu a 3D vizualizace

Počítačově vytvářené 3D vizualizace představují velmi variabilní styl prezentace. V reklamním průmyslu jsou proto hojně rozšířené a záhy je tak pro své účely začali využívat rovněž realitní makléři.

Vizualizace interiéru může klientovi například umožnit získat představu, jak bude vypadat nemovitost po rekonstrukci. Podobně je možné pomyslně novou atraktivní tvář vtisknout tímto způsobem i nemovitostem, které jsou určeny přímo k demolici, a odhalit tak jejich potenciál.

360stupňové video

Pokročilé moderní technologie umožňují zájemcům prakticky virtuální prohlídku, a to ovšem bez toho, aby museli opustit pohodlí svého domova.

Podobnou možnost dává 360stupňové video, nazývané někdy také panoramatické. Vytvořeno je tak, že se prostor díky několika kamerám nasnímá z jednoho místa. Ještě propracovanější alternativu zastupují virtuální prohlídky, u nichž se dokonce můžete sami v internetovém prohlížeči po jednotlivých místnostech pohybovat.

Pokud tak hledáte způsob, jak na svou nemovitost strhnout pozornost a odlišit se od mnoha dalších inzerátů, které jsou si podobné, je 3D půdorys domu a virtuální prohlídka nemovitosti tou správnou volbou. Atraktivní vizualizace jednoznačně napomůže k tomu zajistit pro vaši nemovitost více vážných zájemců, a proces prodeje se díky tomu podstatně zefektivní.

Prodejte s námi svou nemovitost ještě výhodněji

Makléř s dostatkem zkušeností by tak rozhodně neměl vizuální prezentaci nemovitosti zanedbávat. O tom, že prodávat svou nemovitost s někým, kdo má to správné know-how, se skutečně vyplatí, vás přesvědčí i realitní portál a makléři z Realityno.cz

V průměru s námi můžete svou nemovitost prodat až o 9 % výhodněji než kdybyste se o to pokoušeli svépomocí. Nabízíme řadu účinných strategických nástrojů včetně databáze prověřených zájemců nebo možnosti online aukce nemovitostí.

Díky tomu se podaří v krátkém čase efektivně filtrovat vážné uchazeče o nemovitost. Navíc je předem dbáno na to, aby byli zájemci i adekvátně bonitní. Prodej prostřednictvím Realityno.cz vám ušetřit mnoho času i starostí.

Řešíte právě tuto situaci nebo máte dotaz?

Stačí odeslat náš kontaktní formulář, a společně najedeme ideální řešení přesně podle Vašich představ a možností.Víme, jak na to ještě výhodněji.

1 Step 1
keyboard_arrow_leftPrevious
Nextkeyboard_arrow_right

Sdílejte také náš článek s přáteli na:

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Poslat na e-mail

Další články k tématu

Máte dotazy?
Využijte konzultaci zdarma

Stačí jen odeslat Vaše telefonní číslo, a náš specialista na prodej nemovitostí se s Vámi spojí, a bezplatně proberete vše potřebné.